لیست بهترین نرم افزار فروشگاهی

لیست بهترین نرم افزار فروشگاهی

فهرست مطالب

لیست بهترین نرم افزار فروشگاهی

امروزه استفاده از نرم افزار فروشگاهی جزو لاینفک بسیاری از کسب و کارها و فروشگاهها شده است. همین موضوع برای کسب و کارهای جدید و آن دسته از فروشگاهها که هنوز اقدام به تهیه و نصب نرم افزار روی سیستم های خود نکرده اند به یک چالش و دغدغه تبدیل شده است.

شما هم اگر به تازگی قصد شروع کسب و کار و یا افتتاح فروشگاه و سوپرمارکتی را دارید لازم است در مورد نرم افزارهای فروشگاهی مطالبی بدانید. در این مقاله قصد داریم لیست بهترین نرم افزار فروشگاهی در ایران را ارائه دهیم. مجموعه نیکان محاسب عرضه کننده نرم افزارهای حسابداری و ارائه دهنده خدمات پس از فروش و پشتیبانی از نرم افزارهای حسابداری شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند. 

لیست بهترین نرم افزار فروشگاهی در ایران

لیست بهترین نرم افزار فروشگاهی در کشور می تواند شامل نرم افزارهای متفاوتی باشد و ممکن است افراد براساس نوع استفاده و کاربری خود اختلاف نظر در این مورد داشته باشند ولی از نظر تیم تخصصی نیکان محاسب این لیست بهترین نرم افزار فروشگاهی تائید شده می باشد:

لیست بهترین نرم افزار فروشگاهی

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس

در لیست بهترین نرم افزار فروشگاهی می توان به نرم افزار فروشگاهی حسابداری پرنس اشاره کرد. این نرم افزار جامع و کامل برای انجام کارهای اتوماسیونی، مالی، انبارداری و تولیدی خرده فروشی هاست.

رابط کاربری این نرم افزار ساده و کاربردی است و ظاهر آن کاربرپسبند می باشد. برخی از امکانات این نرم افزار فروشگاهی اینست که دارای گروه هزینه و درآمد، گروه گزارشات انبارداری، گروه گزارش دفاتر، گروه سفارشات و پیش فاکتورها، گروه سیستم دستمزد و حقوق ، گروه اسناد حسابداری و تحلیل آماری و … می باشد. از قابلیت های دیگر نرم افزار پرنس مدیریت مرکز و شعب است که برای فروشگاههای زنجیره ای که شعب گوناگون در شهرها و نقاط دیگر دارند بسیار کاربردی است.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

در بررسی لیست بهترین نرم افزار فروشگاهی به نام نرم افزار دشت می رسیم. این نرم افزار متعلق به همکاران سیستم است که نامی آشنا در عرصه نرم افزارهای حسابداری به شمار می رود. نرم افزار فروشگاهی دشت برای فروشگاهها و خرده فروشیها طراحی شده و مزیت آن اینست که در هفت گروه و نسخه مختلف برای انواع اصناف تهیه شده است. شما به فراخور صنفی که در آن مشغول به فعالیت هستید می توانید اقدام به خرید نسخه مخصوص به خود کنید.

این نسخه ها شامل عمومی، پوشاک، ابزار و یراق آلات، لوازم یدکی، آجیل و قنادی، سوپرمارکت و لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد. مجموعه نیکان محاسب که نماینده رسمی سپیدار سیستم در کشور است عرضه کننده نرم افزار حسابداری دشت می باشد. کلیه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از نرم افزار نیز به عهده مجموعه نیکان محاسب می باشد. شما می توانید با خرید نرم افزار دشت از پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایگان این محصول نیز بهره مند شوید. کافیست برای خرید نرم افزار دشت از لیست بهترین نرم افزار فروشگاهی در ایران با شماره های 09198326353 و 02644229963 تماس حاصل نمایید.

لیست بهترین نرم افزار فروشگاهی

نرم افزار حسابداری فروشگاهی فانوس

در ادامه لیست بهترین نرم افزار فروشگاهی در ایران به نام نرم افزار فانوس می رسیم. این نرم افزار هم مناسب فروشگاهها و کسب و کارهای کوچک تا متوسط می باشد و شما هر زمینه کاری که داشته باشید می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. برخی از ویژگیهای این نرم افزار عبارتند از :

  • امکان تعریف مدیریت انبار و کالا
  • امکان تولید و چاپ بارکد جهت کالاهای فروشگاهی به صورت تفکیک هر کالا
  • امکان تعریف و انتخاب تصویر جهت محصولات
  • امکان تولید بارکد به صورت تصادفی و اتوماتیک
  • امکان چاپ فاکتور بدون پیش نمایش با سرعت بالا
  • و …

نرم افزار فروشگاهی حسابداری شایگان سیستم

یکی دیگر از نرم افزارهای لیست بهترین نرم افزار فروشگاهی ، شایگان سیستم است. این نرم افزار یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای حسابداری در ایران است که عمر آن به بیش از سه دهه می رسد. شایگان سیستم امکانات یکپارچه حسابداری، دریافت و پرداخت، خرید و فروش، دفتر چک، مرکز هزینه، دفتر قسط و … را شامل می شود. این نرم افزار بسته های نرم افزاری متنوعی را به بازار ارائه نموده است که شامل حسابگر بازرگانی، حسابگر صنعتی، حسابداری اموال، حسابگر ویژه پخش ، حقوق پرسنل و … است.

 

نرم افزار حسابداری فروشگاهی فرداد

در پایان لیست بهترین نرم افزار فروشگاهی به نام نرم افزار فرداد برمی خوریم. این نرم افزار محصول اختصاصی آرین سیستم می باشد و برای کسب و کارهای متوسط تا کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های این نرم افزار اینست که دارای چهار بسته نرم افزار حسابداری خدماتی، حسابداری تولیدی، حسابداری پیمانکاری و حسابداری بازرگانی می باشد. اگر تازه کسب و کار خود را شروع کرده اید نرم افزار فروشگاهی فرداد می تواند برای شما مقرون به صرفه نیز باشد.

لیست بهترین نرم افزار فروشگاهی

کلام آخر

در این مقاله با لیست بهترین نرم افزار فروشگاهی در ایران از منظر مجموعه نیکان محاسب آشنا شدید. چنانچه قصد خرید نرم افزار و استفاده از خدمات پس از فروش و پشتیبانی را دارید با نیکان محاسب در تماس باشید. کارشناسان نیکان محاسب آماده ارائه مشاوره رایگان درخصوص خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی به شما عزیزان می باشند.

 نیکان محاسب

مجموعه نیکان محاسب به مدیریت آقای شهرام کبودوند در زمینه فروش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزارهای حسابداری نظیر نرم افزار دشت فعالیت دارند. این مجموعه نماینده رسمی شرکت سپیدار سیستم در کشور است و علاوه بر فروش نرم افزارهای مالیاتی به مشاوره و وکالت مالیاتی ادارات، کسب و کارها و شرکتها نیز اشتغال دارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید نرم افزار دشت با کارشناسان نیکان محاسب در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *