فهرست نرم افزار حسابداری

فهرست نرم افزار حسابداری

فهرست مطالب

فهرست نرم افزار حسابداری

اگر به دنبال نرم افزار حسابداری برای کسب و کار خود هستید و یا حسابداری هستید که برای انجام کارهای مالی و حسابداری کارفرمای خود نیاز به یک نرم افزار کاربردی ، جامع و کامل هستید مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم تعدادی از نرم افزارهای قابل قبول حسابداری را در قالب فهرست نرم افزار حسابداری به شما عزیزان ارائه کنیم. پس تا انتهای مقاله با مجموعه نیکان محاسب عرضه کننده نرم افزارهای حسابداری ، پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزار همراه باشید. برای دریافت مشاوره رایگان و خرید نرم افزار حسابداری می توانید با شماره های 02644229963 و 09198326353 تماس حاصل فرمایید.

 

بررسی فهرست نرم افزار حسابداری از منظر نیکان محاسب

همانطور که گفتیم در اینجا با چند نمونه از بهترین نرم افزارهای حسابداری و فروشگاهی در قالب فهرست نرم افزار حسابداری آشنا می شویم. هر یک از این نرم افزارها دارای قابلیت های منحصربفرد خود هستند و در برخی قابلیت ها مشترک هستند. حال به توضیح هر یک از این نرم افزارها می پردازیم:

فهرست نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری آرپا

در فهرست نرم افزار حسابداری با نام آرپا آشنا می شویم. این نرم افزار براساس نیازهای سازمانها و شرکتها و در کلیه حوزه ها منجمله سازمانی، فروشگاهی، حسابداری بازرگانی، حسابداری خدماتی و تولیدی طراحی شده و کلیه نیازهای سازمانها را مرتفع می سازد. این نرم افزار با داشتن امکان ثبت اتوماتیک اسناد مالی امکان خطاهای کاری را به صفر می رساند و این نکته مهمی برای سازمانهای بزرگ محسوب می شود. 

 

 نرم افزار حسابداری پارسیان

در فهرست نرم افزار حسابداری به نام پارسیان می رسیم. این نرم افزار بیشتر برای فروشگاهها و کسب و کارهای کوچک کاربردی است و در چهار نسخه ساده، ویژه، جامع و پیشرفته به بازار عرضه شده است. این نرم افزار برای صنف های گوناگون نظیر آتلیه عکاسی، رستوران، سوپرمارکت و … دارای نسخه های مخصوص می باشد.

نرم افزار حسابداری دشت

نرم افزار دشت در فهرست نرم افزار حسابداری جایگاه ویژه ای دارد. این جایگاه به دلیل سابقه طولانی این نرم افزار در ارائه خدمات حسابداری، مالی و مالیاتی به ایرانیان عزیز می باشد. این نرم افزار ساخته شرکت همکاران سیستم است که نامی آشنا در کشور در عرصه تولید نرم افزارهای جامع و کاربردی است. نرم افزار دشت خصوصا برای سوپرمارکت ها و فروشگاههای زنجیره ای دارای قابلیت ها و امکانات ویژه ای است. این نرم افزار نیز در 7 نسخه عمومی، پوشاک، لوازم آرایشی، سوپرمارکت، لوازم یدکی، ابزار و یراق آلات، آجیل و خشکبار به بازار عرضه شده و در سه سطح پایه، استاندارد و پیشرفته می باشد.

فهرست نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری هلو

از معروفترین نرم افزارهای حسابداری که در فهرست نرم افزار حسابداری ما جای می گیرد هلو است. پشتیبانی این نرم افزار مناسب است و از حدود دویست گروه شغلی در کشور پشتیبانی می نماید. این نرم افزار شامل 3 گروه از محصولات شرکتی، فروشگاهی و تولیدی می باشد. این نرم افزار با وجود قدیمی بودن قابلیت اتصال به دستگاههای کارتخوان را نیز دارد و برای فروشگاهها و سوپرمارکتها بسیار مناسب است.

نرم افزار حسابداری آرین سیستم

یک ویژگی مهم نرم افزار آرین سیستم پشتیبانی قوی آن است که تا یازده سال ضمانت پشتیبانی و تا شش ماه هم ضمانت پشتیبانی رایگان را به مشتریان خود ارائه می دهد. البته اگر قصد خرید این نرم افزار را دارید تنها به این موارد اکتفا نباید کنید و سایر ویژگی ها و قابلیت ها را با سایر نرم افزارهای حسابداری موجود در فهرست نرم افزار حسابداری مقایسه کنید. اگر در این خصوص نیاز به کمک و راهنمایی داشتید با کارشناسان نیکان محاسب در تماس باشید.

نرم افزار حسابداری کاسپین

در انتهای فهرست نرم افزار حسابداری ما نام کاسپین به چشم می خورد. البته معرفی ما براساس ترتیب بندی خاصی نبوده و هیچ یک از این نرم افزارها از نظر ما برتری بر دیگری ندارند. شما به عنوان یک کاربر یا حسابدار باید با توجه به نیاز و بودجه خود نسبت به خرید نرم افزار موردنظر اقدام کنید. کاسپین نیز از نظر پشتیبانی نرم افزار وضعیت مناسبی دارد و برای بسیاری از کسب و کارها می توان از آن استفاده کرد.

فهرست نرم افزار حسابداری

کلام آخر

در این مقاله با موضوع فهرست نرم افزار حسابداری با نرم افزارهای آرپا، پارسیان، دشت، هلو، کاسپین و آرین سیستم آشنا شدیم. برای انتخاب یک محصول از بین صدها محصول نرم افزاری باید اطلاعات جامعی از هر یک از این نرم افزارها داشت. استفاده از مشاوره کارشناسان خبره در این زمینه می توان راهگشا باشد. کارشناسان مجموعه نیکان محاسب آماده هستند تا شما را برای خرید نرم افزار مناسب کسب و کارتان راهنمایی کنند.

 

تیم تخصصی نیکان محاسب

نیکان محاسب در زمینه فروش، نصب و راه اندازی نرم افزارهای حسابداری از جمله نرم افزار دشت فعالیت دارد. این مجموعه با مدیریت مهندس شهرام کبودوند توانسته به خوبی نیاز مشتریان خود را شناسایی کرده و راهنمایی های لازم را در زمینه خرید و استفاده از نرم افزار حسابداری به آنها ارائه نماید. این مجموعه همچنین نماینده رسمی سپیدار سیستم در کشور می باشد و پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزار دشت همکاران سیستم را نیز انجام می دهد. برای خرید نرم افزار حسابداری دشت و کسب اطلاعات با کارشناسان نیکان محاسب در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *