بهترین نرم افزار سوپرمارکت کدامند؟

بهترین نرم افزار سوپرمارکت کدامند؟

فهرست مطالب

بهترین نرم افزار سوپرمارکت کدامند؟

امروزه در همه فروشگاه های بزرگ و کوچک و اغلب سوپرمارکت ها از نرم افزارهای حسابداری جهت خواندن و ثبت بارکد کالاها، صدور فیش مشتری، مدیریت موجودی، صدور فاکتورها، مدیریت حقوق و دستمزد و … استفاده می شود. در گذشته ها که نرم افزارهای حسابداری برای فروشگاهها و سوپرمارکت ها به بازار عرضه نشده بودند برای محاسبه قیمت کالاها از ماشین حساب استفاده می شد. اما در استفاده از ماشین حساب خطا و اشتباه زیاد رخ می داد و علاوه بر این امکان انجام سایر محاسبات نظیر اعمال تخفیف هر کالا ، استفاده از امتیاز جایزه و … امکان پذیر نبود.

اما امروزه شما با استفاده از نرم افزارهای فروشگاهی می توانید در مدت کوتاهی نسبت به محاسبات مالی و حسابداری فروشگاه خود با کمترین میزان خطا و اشتباه اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین نرم افزار سوپرمارکت آشنا کنیم پس با مجموعه نیکان محاسب عرضه کننده نرم افزارهای حسابداری و فروشگاهی، پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش همراه باشید.

معرفی 5 نمونه از بهترین نرم افزار سوپرمارکت در ایران

همانطور که می دانید نرم افزارهای حسابداری و فروشگاهی زیادی در بازار ایران موجود است که هر یک دارای مزایا و معایبی هستند. اگر قصد تجهیز فروشگاه خود به نرم افزار فروشگاهی و حسابداری را دارید با ما همراه باشید. در اینجا قصد داریم با 5 نمونه از بهترین نرم افزار سوپرمارکت در ایران آشنا شویم. شما می توانید برای تهیه نرم افزارهای فروشگاهی با مجموعه نیکان محاسب تماس گرفته و ضمن خرید نرم افزار از خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش این مجموعه برخوردار شوید:

بهترین نرم افزار سوپرمارکت کدامند؟

نرم افزار سوپرمارکت هایپرتک

یکی از بهترین نرم افزار سوپرمارکت و فروشگاهی نرم افزار هایپرتک است که امور مختلف در زمینه حسابداری، انبارداری، هزینه ها، خرید و فروش، تامین کنندگان ، مشتریان و … را می توان با این نرم افزار مدیریت کرد. این نرم افزار در دستگاههای گوناگون نظیر موبایل، کامپیوتر ، تبلت و … که دارای سیستم عامل های اندروید، ios ، ویندوز و مک باشند قابل نصب است. همچنین ابزارهای فروشگاهی از قبیل بارکدخوان، ترازو، کارتخوئان، فیش پرینتر و … نیز به آن قابل نصب هستند.

 نرم افزار سوپرمارکت دشت

یکی دیگر از بهترین نرم افزار سوپرمارکت در ایران نرم افزار دشت همکاران سیستم است. در این نرم افزار بیش از بیست هزار کالای به روز همراه با بارکد آنها پیش تعریف شده که این موجب می شود تا کاربران به زمانی طولانی برای تعریف کالاها در سیستم نیاز نداشته باشند. در نرم افزار دشت به روز کردن قیمت کالاها بسیار ساده است و در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

این نرم افزار در 3 نسخه پایه، استاندارد و پیشرفته به بازار عرضه شده است که شما با توجه به بزرگی و کوچکی کسب و کار خود می توانید از یکی از نسخه ها استفاده کنید. شما می توانید نرم افزار دشت همکاران سیستم را از مجموعه نیکان محاسب تهیه نموده و از پشتیبانی و خدمات پس از فروش این مجموعه نیز بهره مند شوید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان نیکان محاسب در تماس باشید.

 نرم افزار سوپرمارکت هلو

از دیگر نرم افزارها که از شناخته شده ترین و بهترین نرم افزار سوپرمارکت است می توان به نرم افزار هلو اشاره کرد. این نرم افزار نیز در 4 نسخه ساده ، پیشرفته ، جامعه و شبکه به بازار عرضه شده است. در این نرم افزار امکان تعریف کالاها در سطوح گوناگون وجود دارد و مشخصات و قیمت کالا برای هر سطح را میتوان تعریف کرد.

بهترین نرم افزار سوپرمارکت کدامند؟

نرم افزار سوپرمارکت چرتکه

چرتکه که نام یکی از بهترین نرم افزار سوپرمارکت در ایران است با بررسی و در نظر گرفتن نیازهای صنف فروشگاهی طراحی شده است. امکان تعریف کالاها به صورت نامحدود و در سطوح گوناگون، تعیین مشخصات و قیمت برای هر یک از کالاها در هر سطح، امکان ثبت کالاهای ضایعات و مرجوعی ، گزارش دهی متنوع و … از امکانات این نرم افزار فروشگاهی است.

نرم افزار سوپرمارکت محک

نرم افزار حسابداری محک یکی دیگر از بهترین نرم افزار سوپرمارکت است که توسط گروه نرم افزاری محک طراحی و به بازار ارائه شده است. ثبت اطلاعات مشتری همراه با اطلاعات خرید، فروش غیرحضوری و حضوری، حمل به وسیله پیک، محاسبه دستمزد و حقوق پرسنل و … از امکانات این نرم افزار است. تنها ایرادی که می توان به این نرم افزار وارد کرد این است که پشتیبانی آن در سطح پایینی قرار دارد که این موجب نارضایتی بسیاری از کاربران شده است. به شما توصیه می شود قبل از خرید نرم افزار حتما به گزینه خدمات پس از فروش و پشتیبانی آن توجه لازم را داشته باشید.

خرید نرم افزار دشت به صورت اقساطی از شرکت نیکان محاسب

اگر به دنبال خرید نرم‌افزار دشت هستید، شرکت نیکان محاسب یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. این شرکت با مدیریت شهرام کبودوند، امکان خرید نرم‌افزار دشت را به صورت اقساطی فراهم کرده است تا شما بتوانید بدون نگرانی از هزینه اولیه، از امکانات این نرم‌افزار بهره‌مند شوید.

مزایای خرید نرم‌افزار دشت از شرکت نیکان محاسب:

  • مشاوره رایگان: کارشناسان شرکت نیکان محاسب به شما در انتخاب بهترین نرم‌افزار و پیکربندی آن کمک می‌کنند.
  • آموزش رایگان: پس از خرید نرم‌افزار، دوره‌های آموزشی رایگان برای کارمندان شما برگزار می‌شود.
  • پشتیبانی فنی: در صورت بروز هرگونه مشکل، تیم پشتیبانی شرکت نیکان محاسب آماده ارائه خدمات به شما است.
  • خرید اقساطی: امکان خرید نرم‌افزار دشت به صورت اقساطی، بدون نیاز به پرداخت یکجا، فراهم شده است.

کلام آخر

در این مقاله با 5 نمونه از بهترین نرم افزار سوپرمارکت در ایران با نام های هایپرتک، دشت، هلو، چرتکه و محک آشنا شدیم. در مبحث خرید نرم افزار تنها نباید به خرید آن توجه کرد بلکه باید پشتیبانی از نرم افزار و خدمات پس از فروش را هم در نظر گرفت. بسیاری از شرکتها در ایران اقدام به فروش نرم افزارهای حسابداری می کنند ولی از پشتیبانی ضعیفی برخوردارند و یا خدمات پس از فروش ندارند.

در این گونه موارد کاربران دچار مشکلات عدیده ای در وقت نصب و استفاده از نرم افزار می شوند و مجددا باید هزینه هایی در این زمینه پرداخت کنند. مجموعه نیکان محاسب با سالها تجربه در زمینه فروش نرم افزارهای حسابداری و فروشگاهی از خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *