بهترین نرم افزار فروشگاهی

بهترین نرم افزار فروشگاهی

فهرست مطالب

بهترین نرم افزار فروشگاهی

در دنیای رقابتی امروز، مدیریت کارآمد و بهینه فرآیندهای فروشگاهی نقشی کلیدی در افزایش سودآوری و موفقیت کسب و کارها ایفا می کند. نرم افزار دشت، محصول شرکت نیکان محاسب، به عنوان یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزارهای حسابداری و انبارداری در ایران، راهکاری جامع و نوین برای مدیریت و اتوماسیون فرآیندهای فروشگاهی ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا به اهداف خود در حوزه فروش دست پیدا کنید.

در دهه های اخیر نرم افزارهای فروشگاهی به جزئی ضروری جهت اداره فروشگاههای بزرگ و کوچک تبدیل شده اند. با کمک این نرم افزارها می توان فرآیندهایی که برای سالها دستی انجام می شد و مملو از خطا و اشتباه بود را بصورت خودکار انجام داد. همچنین با گزارش هایی که می توان از این نرم افزارها گرفت می توان سود و فروش را افزایش داد.

اما ما بعنوان صاحب کسب و کار و فروشگاه باید به دنبال کدام نرم افزار فروشگاهی باشیم؟ بهترین نرم افزار فروشگاهی در ایران کدام است؟ روش کار با این نرم افزارها چگونه است و آیا نیاز به آموزش های خاصی دارد؟ در این مقاله با مجموعه نیکان محاسب عرضه کننده نرم افزارهای فروشگاهی همچون نرم افزار دشت ، پشتیبانی و خدمات پس از فروش همراه باشید تا بهترین نرم افزار فروشگاهی را بشناسیم.

ویژگی های بهترین نرم افزار فروشگاهی

اگر قرار باشد بهترین نرم افزار فروشگاهی را انتخاب و تهیه کنیم باید نسبت به ویژگی های آن آگاهی لازم را داشته باشیم. در بازار نرم افزارهای گوناگونی عرضه شده است که هر یک قابلیت های خاص خود را دارد. اما این مهم است که ما با توجه به کسب و کار خود کدام نرم افزار را انتخاب می کنیم و این پایان ماجرا نیست.

خدمات پس از فروش و پشتیبانی از نرم افزار بخش مهمی از این انتخاب است. چرا که بسیاری از نرم افزارها از نظر قابلیت های نرم افزاری در سطح مطلوبی قرار دارند ولی شرکتی که عرضه این نرم افزار را به عهده دارد در زمینه خدمات پس از فروش و پشتیبانی ضعیف عمل می کند. این موضوع منجر به ناامیدی مشتریان از خرید و هزینه مجدد در این زمینه می شود. پس اگر قصد خرید بهترین نرم افزار فروشگاهی را دارید این ویژگی ها را در نرم افزار مدنظر چک کنید:

بهترین نرم افزار فروشگاهی

مدیریت موجودی

چنانچه مدیریت موجودی در نرم افزار فروشگاهی شما ضعیف عمل کند منجر به ذخیره زیاد موجودی شده و روی نقدینگی شما تاثیرات منفی خواهد گذاشت. بهترین نرم افزار فروشگاهی باید به مدیریت موجودی مجهز باشد و شما در هر لحظه بتوانید سطح موجودی خود را رصد کنید. این کار موجب کاهش هزینه های نگهداری محصول ، فروش بیشتر و جلوگیری از انباشت یا کمبود موجودی می گردد.

 مدیریت مشتریان

یک نرم افزار فروشگاهی خوب کلیه داده های فروش، مشتریان و موجودی شما را جمع آوری می نماید. با این اطلاعات شما می توانید نسبت به راه اندازی کمپین های بازاریابی اقدام نمایید. با این کار می توانید مشتریان خود را تشویق کنید تا به فروشگاه شما آمده و با این کار سودتان را بیش از پیش کنید.

مدیریت کارکنان

در هر فروشگاه کارکنان زیادی مشغول به کارند که رسیدگی به عملکرد آنها بسیار مهم است. با نرم افزار فروشگاهی می توان روی عملکرد کارکنان نظارت داشت و نسبت به شناخت کارکنان با عملکرد بالا اقدام کرد.

گزارشات متنوع

گزارش گیری یکی از مهمترین گزینه های نرم افزارهای فروشگاهی است. گزارش گیری کمک می کند تا شما عملکردتان را در همه بخشها اعم از بازاریابی، فروش، امور مالی یا عملیات پیگیری نمایید.

بهترین نرم افزار فروشگاهی نرم افزاری است که گزارشات محصول، کارکنان، مشتریان و … را به صورت تمام و کمال و با دید 360 درجه ای به شما نشان دهد. تهیه یک نرم افزار فروشگاهی با ویژگی هایی که در این مقاله به آن اشاره می کنیم می تواند فروش شما را متحول نماید.

بهترین نرم افزار فروشگاهی

گزینه های پرداخت متعدد

بهترین نرم افزار فروشگاهی باید بتواند گزینه های پرداخت متعدد مثل کارتخوان، نقدی، بن خرید و غیره را ارائه نماید. این ویژگی مهم می تواند باعث بهتر شدن تجربه خرید مشتریان و از طرفی افزایش فرایند صدور فاکتور شود.

انطباق با قوانین مالیاتی

بهترین نرم افزار فروشگاهی باید قابلیت افزودن مالیات بر ارزش افزوده را به فاکتورهای شما داشته باشد. همین طور باید به سامانه مالیاتی وصل شده و صورتحسابهای الکترونیکی شما را نیز به این سامانه ارسال نماید.

معرفی بهترین نرم افزار فروشگاهی

تا اینجا ویژگی های بهترین نرم افزار فروشگاهی را با هم برشمردیم. حال می خواهیم شما را با یکی از بهترین نرم افزار فروشگاهی در ایران آشنا کنیم. نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم یکی از بهترین نرم افزار فروشگاهی است که کلیه قابلیت های گفته شده در این مقاله را در حد بالای خود دارد.

شمار زیادی از کسب و کارها و صاحبان فروشگاهها از این نرم افزار برای انجام عملیات فروش، حسابداری و مالیاتی خود استفاده می کنند. شما می توانید با خرید این نرم افزار از مجموعه نیکان محاسب از پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید. پشتیبانی قوی و ارائه خدمات پس از فروش مجموعه نیکان محاسب موجب شده تا این مشتریان این نرم افزار تبلیغ کننده این نرم افزار به دیگر هم صنفی های خود باشند.

برای خرید نرم افزار فروشگاهی دشت می توانید با کارشناسان نیکان محاسب تماس بگیرید. از صفر تا صد نصب ، استفاده، گزارشگیری، اتصال به دستگاههای فروشگاهی و … علاوه بر اینکه در نرم افزار قید شده توسط تیم متخصص نیکان محاسب نیز برای شما توضیح داده خواهد شد. پس جای هیچگونه نگرانی نیست و شما با هر سطح سواد و تحصیلاتی می توانید از این نرم افزار جامع و کامل در کسب و کار خود استفاده کنید.

بهترین نرم افزار فروشگاهی

کلام آخر

در این مقاله با ویژگی های بهترین نرم افزار فروشگاهی آشنا شدیم. همچنین نرم افزار فروشگاهی دشت را به عنوان بهترین نرم افزار فروشگاهی ایران به شما معرفی کردیم. مجموعه نیکان محاسب که نماینده رسمی فروش این نرم افزار در ایران است علاوه بر فروش محصول ، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی را نیز به عهده دارد. کافیست برای خرید نرم افزار با این مجموعه تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصول نیز بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *