خدمات شرکت نیکان محاسب

مجموعه نیکان محاسب ارائه دهنده خدمات حسابداری از قبیل کانورت اطلاعات ، طراحی گزارش نرم افزار دشت و … می باشد. اگر از سالهای گذشته تاکنون در شرکت، سازمان و اداره خود از نرم افزارهای قدیمی بر روی سیستم dos و یا ویندوز استفاده می کردید ولی اکنون قصد دارید از نرم افزارهای پیشرفته تر حسابداری روی سیستم های جدید خود استفاده کنید به ناچار باید اطلاعات حسابداری را از سیستم قدیمی به جدید منتقل کنید. برای این کار نیاز به کانورت اطلاعات دارید و گروه نیکان محاسب کار کانورت اطلاعات شما از نرم افزار قدیم به جدید را انجام می دهد. برای کانورت اطلاعات با کارشناسان نیکان محاسب تماس بگیرید.

یکی دیگر از خدمات شرکت نیکان محاسب طراحی گزارش نرم افزار دشت است. همانطور که می دانید نرم افزار دشت به خودی خود گزارش هایی را به شما ارائه می دهد ولی اگر شما نیاز به گزارش های شخصی سازی شده داشته باشید می توانید از مجموعه نیکان محاسب برای این کار کمک بگیرید.

مجموعه نیکان محاسب خدمات حسابداری و حسابرسی دیگری نیز به مشتریان خود ارائه می دهد که با مراجعه به سایت می توانید از آنها مطلع شوید. برای انجام مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

وبلاگ نیکان محاسب