نرم افزار سوپرمارکت دشت

نرم افزار سوپرمارکت دشت

فهرست مطالب

سوالات رایج در مورد نرم افزار سوپرمارکت دشت همکاران سیستم

فروشگاهها، هایپرمارکتها و سوپرمارکتهای مواد غذایی و کالاهای مصرفی میتوانند از نرم افزار سوپرمارکت دشت جهت افزایش سرعت و دقت عملیات فروش و همچنین کنترل موجودی فروشگاه یا انبار استفاده کنند. در نسخه سوپرمارکت نرم افزار دشت بیش از بیست هزار کالا با بارکد آنها به صورت پیش فرض تعریف شده تا وقت و زمان کمتری از کاربر جهت تعریف کالا گرفته شود. بروز رسانی قیمت کالاها نیز با سرعت و در ساده ترین روش در وقت فروش امکانپذیر می باشد.

سرعت فروش با نرم افزار سوپرمارکت دشت بالا می رود چرا که کلیه ترازوهای رایج در بازار و بارکدخوانها به این سیستم نصب می شوند و این کار موجب افزایش سرعت ثبت فاکتور در فروشگاه و سوپرمارکت می شود. مزایای استفاده از نرم افزار سوپرمارکت دشت به این موارد خلاصه نمی شود و در ادامه به آن خواهیم پرداخت. مجموعه نیکان محاسب عرضه کننده نرم افزارهای حسابداری از جمله نرم افزار دشت همکاران سیستم شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

نرم افزار سوپرمارکت دشت چه امکاناتی را ارائه می دهد؟

شما با خرید و نصب نرم افزار سوپرمارکت دشت می توانید از امکانات زیر برای فروشگاه و سوپرمارکت خود بهره مند شوید:

  • سرعت در صدور انواع فاکتورها و تسویه آنها با شیوه های غیرنقدی و نقدی
  • ارتباط انواع کارتخوان، چاپگر و ترازوی دیجیتال به صورت مستقیم با نرم افزار
  • تعریف و گروه بندی کالاها به صورت نامحدود در نرم افزار
  • وجود 11000 کالای از پیش تعریف شده در نرم افزار به همراه بارکد آنها
  • ثبت هزینه های مربوط به حمل در فاکتور خرید
  • دریافت سفارش تلفنی و کالر آیدی از طریق شماره تماس
  • تعریف تخفیفات شرطی و پلکانی به ازای حجم خرید مشتریان
  • تعریف نامحدود انبار، انتقال بین انبار و انبارگردانی
  • و …
نرم افزار سوپرمارکت دشت

سوالات رایج در مورد نرم افزار سوپرمارکت دشت

در اینجا به چند سوال رایج که در مورد نرم افزار دشت پرسیده می شود پاسخ گفته ایم. در صورتی که سوالی در زمینه نصب، راه اندازی و استفاده از این نرم افزار دارید می توانید با کارشناسان نیکان محاسب در تماس باشید:

 

آیا در یک فروشگاه امکان دارد چند کاربر بصورت هم زمان از نرم افزار دشت استفاده کنند؟

در صورتی که زیرساخت های مناسب در فروشگاه شما وجود داشته باشد تا 11 کاربر میتوانند به صورت هم زمان با این نرم افزار کار کنند. این ویژگی موجب می شود تا در فروشگاههای بزرگ که چندین صندوق وجود دارد همه صندوقداران بتوانند در آن واحد از نرم افزار دشت برای محاسبه قیمت و صدور فاکتور برای مشتریان استفاده کنند.

 

در صورت ارتقاء به سطح بالاتر آیا باید هزینه کامل مجددا پرداخت شود؟

همانطور که می دانید نرم افزار دشت دارای سه سطح پایه ، استاندارد و پیشرفته است. اگر شما اقدام به خرید سطح پایه یا استاندارد کرده باشید و با گسترش کسب و کار و فروشگاه خود نیاز به سطح بالاتری داشته باشید نیاز نیست که کل هزینه سطح بعدی را پرداخت کنید. شما تنها با پرداخت مابه التفاوت قیمت دو سطح می توانید به سطح بالاتر ارتقاء پیدا کنید.

نرم افزار سوپرمارکت دشت

چگونه می توان نرم افزار دشت را نصب کرد؟

شما می توانید با کارشناسان نیکان محاسب از طریق شماره های 02644229963 و 09198326353 تماس گرفته و پس از خرید نرم افزار در مورد نصب اطلاعات لازم را از آنها دریافت نمایید. کارشناسان این مجموعه به صورت مرحله به مرحله شما را در نصب نرم افزار یاری کرده و به سوالات شما در این زمینه پاسخ می گویند. پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزار نیز به صورت رایگان برای شما انجام می شود.

 

آیا نرم افزار سوپرمارکت دشت به بارکدخوان هم متصل می شود؟

تنها یکی از ویژگی های نرم افزار سوپرمارکت دشت این است که به کلیه دستگاه های بارکدخوان از جمله لیزری، قلمی، CCD و … وصل می شود. در سوپرمارکت یا فروشگاه یا باید بارکد به صورت دستی ثبت شود و یا از دستگاه بارکدخوان برای این کار استفاده شود. شما با تهیه نرم افزار سوپرمارکت دشت میتوانید بارکدخوان فروشگاه را به برنامه دشت وصل کرده و مستقیم کالا را در وقت فروش با دستگاه بارکدخوان به فاکتور مشتری اضافه نمایید.

 

 چه نوع صندوق فروشگاهی برای نرم افزار دشت مناسب است؟

کلیه صندوق های فروشگاهی از برندهای گوناگون که دارای پردازنده های core i5 ، core i3 و Celeron j6412 باشند برای اتصال به نرم افزار سوپرمارکت دشت مناسب هستند. اگر به تازگی قصد خرید صندوق فروشگاهی دارید حتما به کانفیگ صندوق یعنی به مواردی از قبیل رم دستگاه، حافظه و پردازنده صندوق و نسل آن توجه کنید و بعد مواردی از قبیل پورتهای دستگاه، صفحه نمایش، شکل و ظاهر دستگاه و … را بررسی نمایید.

نرم افزار سوپرمارکت دشت

کلام آخر

در این مقاله به سوالات رایج در مورد نرم افزار سوپرمارکت دشت پاسخ گفتیم. اگر پاسخ سوالات شما در این مقاله درج نشده می توانید با مجموعه نیکان محاسب تماس گرفته و از کارشناسان این مجموعه اطلاعات لازم در مورد نرم افزار، نصب، استفاده از خدمات و … را جویا شوید.

نیکان محاسب

مجموعه نیکان محاسب به مدیریت شهرام کبودوند آمادگی دارد تا خدمات مربوط به فروش نرم افزار دشت، پشتیبانی و خدمات پس از فروش را به کلیه فروشگاهها، سوپرمارکتها و کلیه کسب و کارهای موجود در کشور ارائه نماید. نیکان محاسب که خود نماینده رسمی سپیدار سیستم در کشور است علاوه بر فروش نرم افزار حسابداری به وکالت مالیاتی و انجام مشاوره های مالیاتی جهت شرکتها، ادارت و کسب و کارها نیز مشغول است. برای خرید نرم افزار و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02644229963 و 09198326353 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *