قیمت نرم افزار فروشگاهی ساده

قیمت نرم افزار فروشگاهی ساده

فهرست مطالب

قیمت نرم افزار فروشگاهی ساده

بسیاری از کسب و کارها که تازه کار خود را شروع کرده اند و یا فروشگاههای کوچک تا متوسط معمولا اعتماد به نرم افزار فروشگاهی کمی دشوار است و تلاش می کنند لااقل به دنبال نرم افزاری باشند که ساختار ساده تری داشته باشد و از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه باشد. قیمت نرم افزار فروشگاهی ساده به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. مجموعه نیکان محاسب به مدیریت شهرام کبودوند عرضه کننده نرم افزار فروشگاهی دشت، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

معرفی نرم افزار فروشگاهی ساده و ارزان

شاید لفظ ارزان برای نرم افزار فروشگاهی و کاربردی چندان مناسب نباشد ولی ارزان بودن همیشه دلیل بر بی کیفیت بودن نیست. برخی از نرم افزارهای فروشگاهی همچون نرم افزار فروشگاهی حسابداری دشت برای رضایت مشتریان خود این نرم افزار را در سه نسخه پایه، استاندارد و پیشرفته به بازار عرضه کرده اند تا هر کسب و کاری به فراخور نیاز و بودجه خود اقدام به تهیه یکی از نسخه های نرم افزاری کند. تبعا نسخه پایه قیمت مقرون به صرفه تری از نسخه پیشرفته دارد.

برای کسب و کارها و فروشگاههای کوچک نسخه پایه مناسب است و کلیه کارهای حسابداری و مالیاتی آنها را پوشش می دهد. اگر به دنبال اطلاع از قیمت نرم افزار فروشگاهی ساده هستید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار فروشگاهی با کارشناسان نیکان محاسب در تماس باشید.

قیمت نرم افزار فروشگاهی ساده

آشنایی بیشتر با نرم افزار فروشگاهی دشت

نرم افزار دشت همکاران سیستم دارای سه نسخه پایه، استاندارد و پیشرفته است و برای 7 نوع کسب و کار و فروشگاه طراحی شده است. فروشگاههای پوشاک ، لوازم آرایشی، سوپرمارکتها، لوازم یدکی فروشی ها، فروشگاههای ابزار و یراق آلات، قنادی و آجیل فروشی ها هر کدام دارای یک نسخه مجزا در این نرم افزار هستند و می توانند از نسخه مربوط به کسب و کار خود استفاده کنند.

کسب و کارهایی که در این شش گروه قرار نمی گیرند در نسخه عمومی قرار دارند و می توانند از این نسخه استفاده کنند. نرم افزار فروشگاهی دشت با سایر دستگاههای فروشگاه از قبیل کارتخوان، بارکدخوان، پرینتر، لیبل زن و … نیز هماهنگ است و کلیه کارهای مربوط به اداره فروشگاه و انجام حساب و کتاب و مالیات فروشگاه را می توان با این نرم افزار ساده و کاربردی انجام داد. در یک کلام می توان گفت شما با خرید نرم افزار فروشگاهی دشت از استخدام حسابدار بی نیاز می شوید.

قیمت نرم افزار فروشگاهی ساده

نرم افزار فروشگاهی ساده

در ادامه مبحث قیمت نرم افزار فروشگاهی ساده گفتیم که نرم افزارهای حسابداری و فروشگاهی قیمت های متنوعی در بازار دارند. هر یک از شرکتهای تولید نرم افزار به فراخور کاری که برای نرم افزار انجام داده اند و قابلیت هایی که در نرم افزار تعریف شده قیمتی را برای محصول خود در نظر گرفته اند. اما در اینجا باید گفت که نرم افزار فروشگاهی دشت در مقایسه با بسیاری از رقیبان خود از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است. این پایین تر بودن قیمت به دلیل کم کیفیت بودن کار نیست بلکه به دلیل رعایت حقوق مشتریان و کاربران نرم افزار است.

از آنجا که نرم افزار حسابداری دشت در 7 نسخه عمومی، پوشاک، سوپرمارکت، لوازم آرایشی، ابزار و یراق آلات، لوازم یدکی، قنادی و آجیل و خشکبار تهیه شده قیمت هر نسخه متفاوت با دیگری است و از طرفی در سه سطح پایه ، استاندارد و پیشرفته طراحی شده تا نیاز سوپرمارکت های کوچک تا فروشگاههای زنجیره ای و بزرگ را تامین کند. برای اطلاع از قیمت نرم افزار فروشگاهی ساده و کاربردی دشت با کارشناسان نیکان محاسب تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها برای خرید نرم افزار استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله با موضوع قیمت نرم افزار فروشگاهی ساده در خدمت شما عزیزان و صاحبان محترم کسب و کار و فروشگاهها بودیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع گردد. چنانچه در زمینه قیمت نرم افزار فروشگاهی ساده سوالی در ذهن دارید می توانید با شماره های 09198326353 و 02644229963 تماس حاصل نمایید.

قیمت نرم افزار فروشگاهی ساده

نیکان محاسب نماینده رسمی سپیدار سیستم در کشور

تیم تخصصی نیکان محاسب با مدیریت مهندس شهرام کبودوند سالهاست که در زمینه فروش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزارهای حسابداری نظیر نرم افزار دشت همکاران سیستم فعالیت دارند. مجموعه نیکان محاسب نماینده رسمی سپیدار سیستم در ایران است و علاوه بر فروش نرم افزار دشت به وکالت و مشاوره مالیاتی کسب و کارها، شرکتها و ادارات می پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم نیکان محاسب در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *