معرفی نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم

معرفی نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم

فهرست مطالب

معرفی نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم

اگر قصد دارید فروش محصولات خود را به بیشترین حد ممکن برسانید، رضایت و سود مشتریان خود را افزایش دهید، مدیریت بهتر و هوشمندانه تری در فروشگاه و کسب و کار خود داشته باشید سریعترین و مقرون بصرفه ترین راه استفاده از نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم است. این نرم افزار فروشگاهی به مدیران فروشگاهها یاری می دهد تا همه امور خرید و فروش، آمار موجودی، سود و زیان، گزارش دارایی و … را به راحتی و سرعت مدیریت نمایند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم بپردازیم. مجموعه نیکان محاسب که عرضه کننده نرم افزار دشت می باشد شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

چرا از نرم افزار دشت استفاده کنیم؟

نرم افزار دشت دارای مزایای زیادی است که با آگاهی از آنها می توانید تصمیم بگیرید که چرا باید این نرم افزار را برای کسب و کار خود تهیه کنید. در اینجا علاوه بر معرفی نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم با مزایای نرم افزار حسابداری دشت آشنا می شویم:

  • نصب و راه اندازی راحت و آسان
  • آموزش رایگان استفاده از نرم افزار
  • خدمات پس از فروش رایگان به مدت یکسال
  • امکان دانلود نسخه جدید
  • درخواست طراحی گزارش در نرم افزار
  • امکان دانلود گزارشهای تکمیلی
  • پشتیبانی تلفنی
  • امکان چت آنلاین در روزهای کاری هفته
  • امکان اتصال به کارتخوان بصورت آنلاین
  • امکان نمایش فاکتور فروش روی صفحه مربوط به خریدار
  • امکان ثبت نمودن درصد تخفیف و مبلغ فاکتور بصورت جداگانه
  • ارسال نمودن پیامک جهت فاکتورهای برگشتی برای مدیر فروشگاه
  • و …

قابلیت ها و مزایای نرم افزار فروشگاهی دشت به این موارد محدود نمی شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم به صورت مفصل تر بپردازیم.

معرفی نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم

نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم

اگر بخواهیم به معرفی نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم بپردازیم باید ابتدا از محبوبیت این نرم افزار در میان صاحبان کسب و کار صحبت کنیم. نرم افزار فروشگاهی دشت از بهترین و مورد اعتمادترین نرم افزارهای فروشگاهی در ایران است که دارای امنیت بالایی نیز می باشد. نسخه های مختلف این نرم افزار عبارتند از : نرم افزار عمومی دشت، نرم افزار لوازم یدکی دشت، نرم افزار پوشاک دشت، نرم افزار سوپرمارکت دشت، نرم افزار قنادی دشت، نرم افزار آرایشی و بهداشتی دشت، نرم افزار ابزار و یراق آلات.

شما مدیر هر یک از فروشگاههای نام برده باشید می توانید از این نرم افزار برای مدیریت بهتر فروشگاه خود استفاده کنید. شما با خرید نرم افزار حسابداری دشت از استخدام حسابدار بی نیاز می شوید و با آموزش هایی که در مورد استفاده از نرم افزار می بینید خودتان می توانید به حسابدار مجموعه خود تبدیل شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار حسابداری دشت می توانید با مجموعه نیکان محاسب در تماس باشید.

اصلی ترین کاربردهای نرم افزار فروشگاهی دشت

در ادامه معرفی نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم باید گفت که کاربردهای نرم افزار فروشگاهی دشت بسیار است ولی چند مورد از اصلی ترین این کاربردها عبارتند از :

  • سرعت دادن به عملیات تراکنش و روند خرید
  • حذف اشتباهات و از بین بردن احتمال خطا در وقت وارد کردن مبلغ توسط مشتری یا اپراتور
  • محاسبه دقیق سود و زیان در بازه زمانی موردنظر برای اتخاذ تصمیمات مناسب در کسب و کار فروشگاهی
معرفی نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم

کلام آخر

در این مقاله با عنوان معرفی نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم با این نرم افزار کاربردی بیشتر آشنا شدیم. همچنین با مجموعه نیکان محاسب به عنوان عرضه کننده این محصول و ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی این نرم افزار آشنا شدیم. کارشناسان مجموعه نیکان محاسب آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان درخصوص نرم افزار فروشگاهی دشت می باشند.

معرفی نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم توسط مجموعه نیکان محاسب 

مجموعه نیکان محاسب با مدیریت آقای شهرام کبودوند سالهاست که در زمینه عرضه، پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزارهای مالی و حسابداری از جمله نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت به فعالیت مشغول است.

نیکان محاسب نماینده رسمی شرکت سپیدار سیستم در ایران است و علاوه بر فروش نرم افزارهای مالیاتی به مشاوره و وکالت مالیاتی شرکت ها نیز می پردازد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید نرم افزار دشت با کارشناسان نیکان محاسب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *