نسخه عمومی نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

نسخه عمومی نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

فهرست مطالب

نسخه عمومی نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

همانطور که در مقالات قبلی به آن اشاره شد نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت دارای 7 نسخه عمومی، پوشاک، سوپرمارکت، لوازم یدکی، ابزار و یراق آلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، آجیل و خشکبار و در سه سطح پایه ، استاندارد و پیشرفته می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی نسخه عمومی نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت بپردازیم. همانطور که از نام این نسخه پیداست برای عموم شغل ها و کسب و کارها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. مجموعه نیکان محاسب به مدیریت شهرام کبودوند، نماینده رسمی سپیدار سیستم و عرضه کننده نرم افزار حسابداری دشت شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

معرفی نسخه عمومی نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

نسخه عمومی نرم افزار دشت مناسب مدیریت اغلب فروشگاههاست. یعنی اگر شما در هر صنفی دارای فروشگاه باشید می توانید از نسخه عمومی نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت استفاده کنید. اما به صورت تفکیک شده نسخه های دیگری نیز مثلا در پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم یدکی و … نیز در این نرم افزار وجود دارد که بهتر است اگر در 6 دسته و صنف دیگر قرار دارید نسبت به تهیه آنها اقدام کنید. مجموعه نیکان محاسب علاوه بر فروش نرم افزار دشت ، ارائه خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش را نیز به عهده دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان نیکان محاسب با شماره های 02644229963 و 09198326353 در تماس باشید.

چرا نرم افزار دشت نسخه عمومی؟

  • سادگی در استفاده: دشت نسخه عمومی با رابط کاربری ساده و روان، امکان استفاده آسان برای همه کاربران را فراهم می‌کند.
  • قابلیت‌های متنوع: این نرم افزار امکانات متنوعی از جمله مدیریت فروش، خرید، انبار، گزارش‌گیری و محاسبه سود و زیان را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • بومی‌سازی کامل: دشت به طور کامل با استانداردهای حسابداری ایران تطبیق داده شده و از لحاظ قانونی مورد تایید است.
  • پشتیبانی قوی: شرکت سپیدار سیستم و نمایندگی‌های مجاز آن، پشتیبانی فنی و آموزشی کاملی را برای کاربران دشت ارائه می‌دهند.
نسخه عمومی نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

ویژگی ها و امکانات نسخه عمومی نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

در اینجا با برخی امکانات و ویژگی های نسخه عمومی نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت آشنا می شویم. البته قابلیت های این نرم افزار به این موارد ختم نمی شود و کلیه امکانات در نسخه آموزشی نرم افزار نام برده شده است. برخی از مهمترین امکانات این نسخه از نرم افزار دشت عبارتند از :

  • امکان پیگیری امور مالیاتی و بانکی
  • تعریف تعداد زیاد کالا با بارکد مخصوص
  • ارتباط نرم افزار به صورت مستقیم با کارتخوان، بارکدخوان، ترازو، چاپگر و …
  • رابط کاربری راحت و آسان
  • ارائه گزارشهای دقیق برای بررسی عملکرد فروشگاه به صورت روزانه و نرخ سود نهایی
  • هزینه مقرون به صرفه تر از سایر نرم افزارهای حسابداری عمومی در بازار
  • ثبت انواع چکهای پرداختی و دریافتی
  • توانایی تعریف تخفیف های درصدی و مبلغی با توجه به حجم خرید
  • تقسیم سود نهائی فروشگاه بین شرکاء
  • قابلیت هشدار سررسید چکهای بانکی
  • پشتیبان گیری از داده های مالی به صورت خودکار
  • پشتیبانی از تقویم شمسی و میلادی
  • توانایی دریافت و ارسال فایلهای اکسل
  • و …
نسخه عمومی نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

خرید نسخه عمومی نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

حال که با مزایا، ویژگی ها و امکانات نسخه عمومی نرم افزار دشت آشنا شدیم باید ببینیم که اگر قصد خرید نرم افزار را داشته باشیم به چه مراکزی باید مراجعه کنیم؟ در پاسخ باید گفت که فروش نرم افزار توسط بسیاری از مراکز و شرکت ها انجام می شود اما تنها خرید نرم افزار مسئله ما نیست. مهمترین مسئله پس از خرید نرم افزار پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن می باشد. اگر قصد خرید نسخه عمومی نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت را دارید پیشنهاد ما به شما مجموعه نیکان محاسب می باشد. نیکان محاسب نماینده رسمی سپیدار سیستم در ایران است و کلیه امور مربوط به پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزار دشت را به عهده دارد. چنانچه از این مرکز اقدام به خرید نرم افزار کنید می توانید با خیال راحت از پشتیبانی قوی و خدمات پس از فروش به موقع آن نیز بهره مند شوید.

کلام آخر

در این مقاله با نسخه عمومی نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت آشنا شدیم. همچنین برخی از امکانات و ویژگی های این نسخه از نرم افزار دشت را مورد بررسی قرار دادیم. شما صاحب هر کسب و کاری که باشید و اقدام به بازگشایی هر فروشگاهی که کرده باشید می توانید از این نسخه نرم افزار استفاده کنید. قیمت این نسخه نیز در مقایسه با سایر نسخه های نرم افزار حسابداری مقرون به صرفه تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید محصول با کارشناسان نیکان محاسب در تماس باشید.

نسخه عمومی نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

تیم مشاوره نیکان محاسب

مجموعه نیکان محاسب با مدیریت آقای شهرام کبودوند در زمینه فروش، راه اندازی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش انواع نرم افزار حسابداری از جمله نرم افزار دشت فعالیت دارد. این تیم تخصصی نماینده رسمی شرکت سپیدار سیستم در کشور می باشد و علاوه بر فروش نرم افزارهای مالیاتی به مشاوره و وکالت مالیاتی شرکت ها ، ادارات و کسب و کارها نیز اشتغال دارد. برای اطلاع از جزئیات نرم افزار دشت در نسخه های گوناگون و خرید نرم افزار  با مشاوران نیکان محاسب در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *