قیمت نرم افزار دشت همکاران سیستم

قیمت نرم افزار دشت همکاران سیستم

فهرست مطالب

قیمت نرم افزار دشت همکاران سیستم

نرم افزار دشت ، نرم افزاری کاربردی و ساده جهت مدیریت و حسابداری کسب و کار و فروشگاه شما عزیزان می باشد. شما می توانید با نرم افزار دشت به راحتی فاکتورهای فروشگاه خود را ثبت نمایید و انبار خود را مدیریت نمایید.

همچنین می توانید با گزارش های کاربردی که از طریق این نرم افزار تهیه می کنید فروش خود را بیشتر و بیشتر کنید. اگر به دنبال بهترین نرم افزار برای فروشگاه یا کسب و کار خود هستید دشت بهترین انتخاب شماست. در این مقاله قصد داریم به موضوع قیمت نرم افزار دشت همکاران سیستم بپردازیم. مطمئنا هر فردی که قصد تهیه این نرم افزار را دارد این سوال برایش مطرح می شود که قیمت نرم افزار دشت همکاران سیستم چقدر است؟

در ادامه با مجموعه نیکان محاسب همراه باشید تا بیشتر در مورد این موضوع بدانید. همچنین می توانید نرم افزار دشت را از نیکان محاسب تهیه نمایید و از کمک و مشاوره کارشناسان این مجموعه درخصوص راه اندازی و استفاده از نرم افزار بهره مند شوید.

عوامل موثر بر قیمت نرم افزار دشت

قیمت نرم افزار دشت به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نسخه نرم افزار: نرم افزار دشت در نسخه‌های مختلفی ارائه می‌شود که هر نسخه دارای امکانات و قیمت متفاوتی است.
  • تعداد کاربران: تعداد کاربرانی که به صورت همزمان از نرم افزار استفاده می‌کنند، بر قیمت آن تاثیرگذار است.
  • ماژول‌های اضافی: برخی از ماژول‌های اضافی مانند ماژول انبارداری پیشرفته یا ماژول فروش اینترنتی، به صورت جداگانه و با هزینه اضافی ارائه می‌شوند.
  • پشتیبانی: نوع و سطح پشتیبانی نیز بر قیمت نرم افزار تاثیرگذار است.
  • شرکت ارائه دهنده: هر شرکت ارائه دهنده نرم افزار دشت، ممکن است قیمت‌های متفاوتی را ارائه دهد.

نرم افزار حسابداری دشت را از کجا تهیه کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت نیکان محاسب و به صورت آنلاین اقدام به خرید نرم افزار دشت نمایید و یا با کارشناسان ما با شماره 09198326353 تماس گرفته و مراحل خرید و نصب نرم افزار را انجام دهید. نیکان محاسب علاوه بر فروش نرم افزار دشت به شما در کلیه مراحل همراه شماست تا نرم افزار را نصب کرده و طریقه کار کردن با آن را بیاموزید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات و رفع اشکالات شما عزیزان می باشند.

قیمت نرم افزار دشت همکاران سیستم

آیا نرم افزار دشت برای همه کسب و کارها مناسب است؟

نرم افزار حسابداری دشت نرم افزاری فروشگاهی است و کلیه فروشگاهها و اصناف عمومی می توانند از این نرم افزار استفاده نمایند. فروشگاه شامل انواع سوپرمارکت، قصابی، لبنیاتی، شیرینی فروشی، میوه فروشی، پوشاک، کیف و کفش و … می شود. شما نیز می توانید برای کسب و کار خود اقدام به خرید نرم افزار دشت کنید و خودتان مدیریت و حسابداری مجموعه خود را انجام دهید. با این کار دیگر نیاز به استخدام حسابدار و مدیر داخلی و پرداخت حق الزحمه به آنها نخواهد بود.

قیمت نرم افزار دشت همکاران سیستم

اگر به دنبال خرید نرم افزار دشت در گوگل سرچی کنید انواعی از سایت ها اقدام به فروش این نرم افزار کرده اند ولی آیا می توان به همه آنها اطمینان کرد؟ تنها فروش نرم افزار کافی نیست و پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز باید مدنظر قرار گیرد. مجموعه نیکان محاسب نرم افزار دشت را با قیمتی منصفانه به شما ارائه نموده و در مورد پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصول نیز تعهدهای لازم و کافی را دارد. برای اطلاع از قیمت نرم افزار دشت همکاران سیستم با مجموعه نیکان محاسب تماس بگیرید. 

قیمت نرم افزار دشت همکاران سیستم برچه اساسی تعیین می شود؟

نسخه عمومی نرم افزار دشت در سه سطح پایه، استاندارد و پیشرفته عرضه شده است. این نرم افزار در هفت نسخه شامل عمومی، لوازم آرایشی، پوشاک، سوپر مارکت، ابزار و یراق آلات، لوازم یدکی، قنادی و آجیل خشکبار ارائه شده است. هر یک از این نسخه ها در حد پایه ، استاندارد و پیشرفته قیمت مجزایی دارند.

مثلا شما اگر دارای یک فروشگاه لوازم آرایش کوچک و محدود باشید با خرید نرم افزار پایه این صنف می توانید کارهای حسابداری و مالی مغازه خود را انجام دهید ولی اگر فروشگاه شما بزرگ است و دارای شعب گوناگون و کارمندان زیادی است نسخه پیشرفته به شما توصیه می شود. قیمت این سطوح نیز طبعا با هم برابر نخواهد بود. برای اطلاع از قیمت نرم افزار دشت همکاران سیستم در هر سطح و نسخه ای با مجموعه نیکان محاسب در تماس باشید.

قیمت نرم افزار دشت همکاران سیستم

مزایای خرید نرم افزار دشت از شرکت نیکان محاسب:

  • قیمت مناسب: شرکت نیکان محاسب با ارائه قیمت‌های رقابتی، امکان خرید نرم افزار دشت را برای همه کسب و کارها فراهم می‌کند.
  • فروش اقساطی: این شرکت امکان خرید اقساطی نرم افزار را نیز فراهم می‌کند تا بتوانید بدون نیاز به پرداخت یکجا، نرم افزار را خریداری کنید.
  • مشاوره تخصصی: مدیریت شهرام کبودوند و تیم متخصص شرکت نیکان محاسب، با ارائه مشاوره تخصصی، به شما کمک می‌کنند تا بهترین نسخه از نرم افزار دشت را انتخاب کنید.
  • پشتیبانی قوی: شرکت نیکان محاسب پس از فروش نیز از شما پشتیبانی کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل، در اسرع وقت به شما کمک خواهد کرد.

نکاتی برای انتخاب و خرید نرم افزار دشت:

  • نیازهای خود را به طور دقیق مشخص کنید: قبل از خرید نرم افزار دشت، نیازهای کسب و کار خود را به طور دقیق و کامل مشخص کنید و سپس نسخه و سطح مناسب را انتخاب و تهیه کنید.
  • از نسخه آزمایشی استفاده کنید: شرکت نیکان محاسب نسخه آزمایشی نرم افزار دشت را به صورت رایگان ارائه می دهد. قبل از خرید نهایی، از این نسخه آزمایشی استفاده کنید تا با امکانات نرم افزار آشنا شوید.
  • از خدمات پشتیبانی استفاده کنید: شرکت همکاران سیستم خدمات پشتیبانی قوی را برای نرم افزار دشت ارائه می دهد. در صورت بروز هرگونه مشکل، می توانید از این خدمات استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله با موضوع قیمت نرم افزار دشت همکاران سیستم شما را با این نرم افزار بیشتر آشنا کردیم. همچنین مجموعه نیکان محاسب را جهت فروش نرم افزار دشت به شما عزیزان معرفی کردیم. اگر قصد خرید نرم افزار دشت را دارید تعلل نکنید و سریعا با نیکان محاسب تماس بگیرید. پشتیبانی 24 ساعته و هفت روز هفته از نرم افزار در انتظار شماست.

نیکان محاسب

مجموعه نیکان محاسب به مدیریت شهرام کبودوند با سالها تجربه در زمینه فروش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزارهای حسابداری و مالی از قبیل نرم افزار فروشگاهی دشت آماده ارائه خدمات مربوط به نرم افزارهای حسابداری به شما عزیزان می باشد. این مجموعه نماینده رسمی شرکت سپیدار سیستم در ایران است و علاوه بر فروش نرم افزارهای مالیاتی به مشاوره و وکالت مالیاتی ادارات، کسب و کارها و شرکت ها نیز اشتغال دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید نرم افزار دشت با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *