جامع ترین مقایسه نرم افزار حسابداری

جامع ترین مقایسه نرم افزار حسابداری

فهرست مطالب

جامع ترین مقایسه نرم افزار حسابداری

نرم افزارهای حسابداری چه به صورت شرکتی و چه فروشگاهی امروزه جزء لاینفک کلیه کسب و کارها هستند. اما انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری که نصب و کاربری ساده تری داشته باشد و از پشتیبانی و خدمات پس از فروش قوی تری برخوردار باشد بسیار حائز اهمیت است. 

در این مقاله قصد داریم جامع ترین مقایسه نرم افزار حسابداری را داشته باشیم تا شما عزیزان به عنوان صاحبان کسب و کار بتوانید انتخاب بهتری از میان نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار داشته باشید.

مجموعه نیکان محاسب عرضه کننده انواع نرم افزارهای حسابداری شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند. برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید نرم افزارهای حسابداری می توانید با نیکان محاسب در تماس باشید.

برای مقایسه نرم افزارهای حسابداری باید ابتدا بهترین آنها را انتخاب کنیم و از نظر ویژگی های کلی و جزئی آنها را مورد مقایسه قرار دهیم. در اینجا با چند نمونه از بهترین نرم افزارهای حسابداری موجود در ایران به جامع ترین مقایسه نرم افزار حسابداری می پردازیم پس با ما همراه شوید: 

جامع ترین مقایسه نرم افزار حسابداری 

همانطور که می دانید نرم افزارهای حسابداری متعددی در بازار موجود است که هر یک قابلیت های خاص خود را دارند ولی شما بعنوان صاحبان کسب و کار باید با آگاهی لازم و کافی نسبت به انتخاب آنها اقدام کنید. در اینجا جامع ترین مقایسه نرم افزار حسابداری را خواهیم داشت:

نرم افزار حسابداری آرین سیستم

در ابتدای مبحث جامع ترین مقایسه نرم افزار حسابداری به نرم افزار آرین سیستم می پردازیم. نرم افزار آرین سیستم عرضه کننده سیستمهای مدیریت یکپارچه اداری، مالی و منابع انسانی می باشد. این نرم افزار مخصوص شرکتهای بزرگ، سازمانها و ادارات با حجم کاری بالاست. این نرم افزار علاوه بر نصب و آموزش از شش ماه پشتیبانی رایگان نیز برخوردار است. 

همچنین تا ده سال تضمین پشتیبانی به شما می دهد. رابط کاربری نرم افزار آرین سیستم به صورت سنتی و بیشتر شبیه نسخه های قدیمی office می باشد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به گزارشگیری فارسی و لاتین، پشتیبانی نمودن از تسعیر ارز، دارا بودن کارتابل آفلاین در وقت قطعی اینترنت و … اشاره کرد.

جامع ترین مقایسه نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری پیوست

در ادامه مطلب در مورد جامع ترین مقایسه نرم افزار حسابداری به نرم افزار پیوست می رسیم. گروه پیوست از شرکتهای قدیمی در ساخت نرم افزارهای سازمانی در کشور می باشد. مشتریان این گروه سازمانها و نهادهای دولتی بزرگ هستند. 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به تعریف کدینگ حسابداری دلخواه متناسب با نیازهای شرکت ، انتقال اطلاعات سندهای حسابداری میان شرکتها، ارائه دفاتر مالیات بر ارزش افزوده و حسابهای عوارض، ارائه خلاصه اسناد ماهانه جهت ارائه دفاتر بصورت کاملا مکانیزه به سازمان امور مالیاتی کشور و … اشاره کرد.

نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم

یکی از معروفترین و پرفروش ترین نرم افزارهای حسابداری در کشور نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم است. در بحث جامع ترین مقایسه نرم افزار حسابداری نمی توان به سپیدار سیستم اشاره نکرد. این نرم افزار توسط شرکت همکاران سیستم طراحی و به بازار عرضه شده است. 

این نرم افزار با اینکه تنها ده سال از تولید و عرضه آن می گذرد توانسته به دلیل بازاریابی موفق، برندینگ خوب و … به مطرح ترین و پرفروش ترین نرم افزارهای حسابداری تبدیل شود. این نرم افزار در دو نسخه دشت و سپیدار عرضه شده که نسخه سپیدار برای شرکتهای کوچک و متوسط طراحی شده و نرم افزار دشت برای خرده فروشی ها و فروشگاهها.

نرم افزار سپیدار سیستم هم اکنون توسط بسیاری از فروشگاهها و شرکتها مورد استفاده قرار گرفته و از این نظر رکورد دار به حساب می آید. این نرم افزار دارای یکسال پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایگان است و نصب و راه اندازی آن بسیار ساده و آسان است و همه افراد با هر سطح سوادی می توانند با آن کار کنند. چنانچه قصد خرید و نصب این نرم افزار را دارید می توانید با مجموعه نیکان محاسب به شماره های 02644229963  و 09198326353 تماس حاصل نمایید.

جامع ترین مقایسه نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری فرداد

در مبحث جامع ترین مقایسه نرم افزار حسابداری به نام نرم افزار فرداد می رسیم. این محصول هم برای کسب و های متوسط تا کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و نوعی نرم افزار تازه وارد به حساب می آید چرا که از سال 96 وارد بازار شده است. 

این نرم افزار دارای چهار بسته نرم افزار حسابداری خدماتی، حسابداری تولیدی، حسابداری بازرگانی و حسابداری پیمانکاری می باشد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به تهیه فایلهای مالیات، بیمه و خرید و فروش فصلی ، پوشش کلیه عملیاتهای پرداخت و دریافت، یکسال پشتیبانی رایگان، قابل استفاده بودن از واحدهای فرعی در نرم افزارهای فروش و انبار و … اشاره کرد.

نرم افزار حسابداری محک

از دیگر نرم افزارها که در مبحث جامع ترین مقایسه نرم افزار حسابداری قرار است به آن بپردازیم نرم افزار محک است. نرم افزار محک از سال 85 وارد بازار شده و یکی از مشهورترین انواع نرم افزارهای حسابداری به حساب می آید. این نرم افزار در دو قالب عمومی که مناسب کسب و کارهای کوچک است و تجاری که جهت کسب و کارهای بزرگ کاربرد دارد عرضه شده است. نرم افزار محک در سه نسخه عرضه شده که شامل نرم افزار فروشگاهی، نرم افزار حسابداری شرکت و نرم افزار حسابداری تولیدی است.

این سه نرم افزار در سطح های گوناگون و جهت رفع نیازهای مختلف به بازار عرضه شده است تا از نظر قیمت برای کاربران مقرون به صرفه باشد. تنها ایرادی که می توان به این نرم افزار گرفت پشتیبانی ضعیف آن می باشد. بروز مشکل در وقت افزایش تعداد اسناد و همین طور پیچیدگی گزارشگیری از مشکلات دیگر این نرم افزار است.

جامع ترین مقایسه نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

در دنیای امروز، مدیریت کارآمد و بهینه‌ی کسب و کار نقشی اساسی در افزایش سودآوری، ارتقای رضایت مشتریان و حفظ رقابت‌پذیری ایفا می‌کند.

نرم افزار دشت همکاران سیستم با ارائه راهکارهای جامع و یکپارچه برای مدیریت فرآیندهای مختلف در کسب و کارهای مختلف، به عنوان یکی از محبوب‌ترین و کارآمدترین نرم افزارهای حسابداری و مدیریت در ایران شناخته شده است.

و اما در پایان مبحث جامع ترین مقایسه نرم افزار حسابداری می رسیم به نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت. این نرم افزار جامع و کامل برای فروشگاههای کوچک تا بزرگ طراحی شده و شما صاحب هرگونه فروشگاهی که باشید می توانید از این نرم افزار برای مدیریت منابع مالی، حسابداری و امور مالیاتی خود استفاده کنید. مجموعه نیکان محاسب عرضه نرم افزار حسابداری دشت و پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن را به عهده دارد.
شما می توانید مدیریت فروشگاه و کاهش هزینه ها، ارتباط سازنده تر با مشتریان، سودآوری بیشتر، طراحی و اجرای تخفیفات دوره ای، مدیریت و محاسبه موجودی انبار، ارسال پیامکهای تبلیغاتی برای مشتریان، ارائه گزارشهای قانونی، تهیه گزارشات حسابداری و مالی و … را با نرم افزار فروشگاهی حسابداری دشت انجام دهید. 

کلام آخر

در این مقاله با موضوع جامع ترین مقایسه نرم افزار حسابداری با 6 نمونه از بهترین نرم افزارهای حسابداری در ایران آشنا شدیم و به بررسی اجمالی هر یک پرداختیم. چنانچه برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط و یا فروشگاه و سوپرمارکت خود نیاز به نرم افزار جامع و کامل دارید پیشنهاد ما به شما پس از مطالعه جامع ترین مقایسه نرم افزار حسابداری ، نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت است. 

مجموعه نیکان محاسب عرضه کننده این نرم افزار است و شما را در نصب ، راه اندازی، آموزش و خدمات پس از فروش پشتیبانی می نماید. برای خرید محصول کافیست با نیکان محاسب در تماس باشید.

نیکان محاسب 

مجموعه نیکان محاسب به مدیریت آقای شهرام کبودوند در زمینه فروش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزارهای مالی و حسابداری از جمله نرم افزار فروشگاهی دشت فعالیت دارند.

این مجموعه نماینده رسمی شرکت سپیدار سیستم در ایران می باشند و علاوه بر فروش نرم افزارهای مالیاتی به مشاوره و وکالت مالیاتی شرکتها نیز اشتغال دارند. جهت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید نرم افزار دشت با کارشناسان نیکان محاسب در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *