معرفی بهترین نرم افزار فروشگاهی

معرفی بهترین نرم افزار فروشگاهی

فهرست مطالب

معرفی بهترین نرم افزار فروشگاهی

امروزه اغلب شرکتها، موسسات، کسب و کارها و فروشگاهها از نرم افزارهای حسابداری و فروشگاهی استفاده می کنند. انواعی از نرم افزارهای فروشگاهی به بازار ارائه شده است که هر یک مزایا و معایب خود را دارد. یکی از بهترین نرم افزار فروشگاهی که در آن صفر تا صد نیازهای مالی، حسابداری، انبارداری و مالیاتی کاربران و شرکتها لحاظ شده است ، نرم افزار فروشگاهی دشت است. در این مقاله قصد داریم بیشتر با این نرم افزار آشنا شویم و کاربردهای آن را بدانیم. مجموعه نیکان محاسب با سالها تجربه در زمینه فروش نرم افزارهای حسابداری و فروشگاهی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

ویژگی های بهترین نرم افزار فروشگاهی

در اینجا با چند مورد از ویژگی های بهترین نرم افزار فروشگاهی آشنا می شویم. نرم افزار فروشگاهی دشت با دارا بودن کلیه این ویژگی ها یکی از بهتریبن نرم افزار فروشگاهی در کشور است. شما می توانید نسبت به خرید این نرم افزار و استفاده از خدمات پشتیبانی از مجموعه نیکان محاسب اقدام کنید.

  • ارائه راه حل جهت کلیه برنامه های مورد نیاز در حسابداری و سیستم فروش فروشگاهی
  • استفاده آسان و راحت جهت استفاده همه کاربران حتی آنانی که از کمترین سواد حسابداری و کامپیوتری بهره مندند.
  • امکان نصب روی کلیه سیستمهایی که صفحه لمسی دارند.
  • وصل شدن مستقیم به لوازم جانبی فروشگاهی از قبیل بارکدخوان، ترازو، لیبل زن و …
  • اتصال به کارتخوان به صورت آنلاین و کاهش زمان و افزایش دقت تسویه حساب مشتری
  • ثبت اسناد حسابداری به صورت خودکار و افزایش بهره وری
  • بهره مندی از یکسال پشتیبانی رایگان توسط کارشناسان خبره و همچنین امکان تمدید پشتیبانی
معرفی بهترین نرم افزار فروشگاهی
  • امکان استفاده از نرم افزار تحت شبکه و همچنین استفاده از چند نسخه در آن واحد در یک شبکه کامپیوتری
  • گزارشگیری های پیشرفته از کلیه عملکردهای فروشگاهی
  • امکان استفاده از راهنمای نرم افزار برای نصب، استفاده و درک بهتر نرم افزار
  • امکان استفاده از داده ها به صورت فایل excel و همچنین ارائه اطلاعات در فایل اکسل .
  • کاملا سازگار با سناریوهای صندوقهای فروشگاه
  • نمایش فاکتور فروش در مانیتور مختص خریداران
  • و …

 

نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

دشت نوعی نرم افزار حسابداری فروشگاهی می باشد که برای اغلب فروشگاههای متوسط تا کوچک می تواند کاربرد زیادی داشته باشد. این نرم افزار دارای چند نسخه است که در اینجا به آنها می پردازیم:

1- بسته عمومی : این نسخه از نرم افزار دشت مناسب اغلب فروشگاههاست. مشتریان می توانند در هر کدام از سطوح پایه، استاندارد و پیشرفته این نسخه را تهیه نمایند.

2- بسته پوشاک : این نسخه برای فروشگاههای کیف و کفش و پوشاک مناسب است. در تعریف هر کالا تا ده ویژگی دلخواه از قبیل سایز، رنگ، مدل و … وجود دارد.

3- بسته سوپرمارکت : این نسخه مختص سوپرمارکتهاست و امکانات زیادی را شامل می شود. کنترل موجودی کالاهای فروشگاهی، افزایش سرعت و دقت در فروش، بروز رسانی سریع و ساده قیمت کالاها، صدور دقیق و سریع فاکتور فروش، امکان شناسایی مشتریان توسط شماره تماس و … تنها بخشی از قابلیت های بهترین نرم افزار فروشگاهی است.

4- بسته آرایشی و بهداشتی: این نسخه نیز مختص فروشگاههای آرایشی و بهداشتی است و شامل بروزرسانی قیمت کالاها در سریعترین زمان، گزارشگیری از پرسودترین، کم سودترین، پرفروش یا کم فروش ترین محصولات، قابلیت تعریف تخفیف بصورت پلکانی و یا شرطی با توجه به حجم خرید مشتریان و … است.

معرفی بهترین نرم افزار فروشگاهی

5- بسته لوازم یدکی خودرو : این نسخه نیز مختص فروشگاههای لوازم یدکی خودروست و امکانات زیادی دارد. از جمله این خدمات می توان به بروز رسانی قیمت قطعات در سریعترین زمان و با ساده ترین روشها، شناسایی کالا با نام ، کد فنی قطعه و … و امکان صدور سریع و دقیق فاکتور و … اشاره کرد.

6- بسته ابزار و یراق آلات ساختمانی : این نسخه برای فروشگاههای ابزار و یراق ساختمانی کاربرد دارد و در آن بیش از 16000 کالا از قبل تعریف شده است. امکان ثبت عملیات بانکی مختلف که با واگذاری، استرداد و وصول چک وجود دارد، قابلیت گزارشگیری سود و زیان کالاها و بستانکاری و بدهکاری در بازه های زمانی و … وجود دارد.

7- بسته قنادی، آجیل و خشکبار : این نسخه نیز مختص شیرینی فروشی ها و صنف آجیل و خشکبار است. امکانات متنوعی نیز در این نسخه مشابه نسخه های دیگر وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه نیکان محاسب تماس بگیرید.

مزایای نرم افزار فروشگاهی دشت چیست؟

نرم افزار فروشگاهی دشت به عنوان یکی از بهترین نرم افزار فروشگاهی در ایران دارای مزایای زیادی است که در اینجا با چند مورد از این مزایا آشنا می شویم:

محاسبه دقیق سود و زیان

گزارشگیری از آخرین وضعیت مالی و بررسی این گزارشها ، همچنین مقایسه با عملکردهای گذشته در هر دوره زمانی با استفاده از نمودارهای گوناگون با این نرم افزار برای شما فراهم خواهد بود.

 افزایش سرعت عملیات

نشان دادن مبلغ خرید روی پایانه فروش و انتقال اتوماتیک مبلغ که باعث افزایش سرعت تراکنش ها و فرآیند خرید می گردد.

از بین بردن اشتباهات

نمایش مبلغ خریبد روی پایانه های فروشگاهی و انتقال اتوماتیک مبلغ که امکان اشتباه در وارد کردن مبلغ توسط مشتری یا اپراتور را از بین می برد.

معرفی بهترین نرم افزار فروشگاهی

 ارسال پیامک خودکار برای مشتری

با استفاده از نرم افزار فروشگاهی دشت می توان به صورت خودکار با زیر سیستم کالر آیدی برای مشتریان پیامک ارسال نمود.

خدمات پس از فروش نرم افزار دشت چگونه است؟

نرم افزار فروشگاهی دشت دارای خدمات پس از فروش است که در اینجا با موارد آن آشنا می شویم:

نصب و راه اندازی

شما با خرید نرم افزار دشت می توانید از خدمات پشتیبانی نصب و راه اندازی نرم افزار استفاده کنید. این پشتیبانی به صورت تلفنی از ساعت 8 صبح الی 11 شب و از طریق انلاین و اینترنتی شنبه ها تا چهارشنبه ها از 8 صبح تا 5 بعدازظهر می باشد.

امکان دانلود نسخه های جدید نرم افزار

شما با خرید نرم افزار دشت می توانید تا یک سال پس از خرید ، نسخه های جدید این نرم افزار را به صورت رایگان دانلود نمایید.

امکان دانلود فاکتورها و گزارشهای تکمیلی

شما تا یک سال پس از خرید نرم افزار فروشگاهی دشت می توانید کلیه فاکتورهای خرید و فروش و … را به صورت رایگان دانلود نمایید.

طراحی فاکتور و گزارش اختصاصی

شما پس از یکسال بعد از خرید نرم افزار دشت میتوانید درخواست طراحی فاکتور را داشته باشید.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی بهترین نرم افزار فروشگاهی (نرم افزار فروشگاهی دشت) پرداختیم. سپس با ویژگی ها، مزایا وکاربردهای این نرم افزار آشنا شدیم. مجموعه نیکان محاسب با سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات نرم افزاری به شرکتها و موسسات این بار با فروش نرم افزار دشت و ارائه خدمات پس از فروش در خدمت شما عزیزان می باشد. چنانچه قصد خرید این نرم افزار را برای فروشگاه، کسب و کار و شرکت خود دارید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *