بهترین مشاوره مالیاتی در کرج

بهترین مشاوره مالیاتی در کرج

فهرست مطالب

بهترین مشاوره مالیاتی در کرج

مهمترین خدماتی که یک حسابدار در هر شرکتی باید به آن توجه داشته باشد امور مالیاتی است. این امور باید به دقت و درستی بررسی و انجام شود تا شرکت را متوجه ضرر و زیان و پرداخت مالیات های اضافه نکند. امور مالیاتی شامل دادرسی مالیاتی، صورتهای مالی، اظهارنامه مالیاتی و … می گردد. مدیران برخی شرکتها کلیه خدمات مالیاتی را به شرکتهای حسابداری متخصص در این زمینه می سپارند تا از درست انجام شدن آن اطمینان خاطر داشته باشند. از سوی دیگر برخی شرکتها اقدام به دریافت مشاوره مالیاتی از شرکتهای معتبر حسابداری می کنند. یکی از بهترین این شرکتها نیکان محاسب است که بهترین مشاوره مالیاتی در کرج را ارائه می نماید.

البته ارائه خدمات مشاوره مالیاتی نیکان محاسب تنها منحصر به شهر کرج نیست و شما می توانید از هر کجای کشور با این شرکت تماس گرفته و نسبت به دریافت خدمات مشاوره مالیاتی اقدام نمایید. در این مطلب ما قصد داریم به موضوع بهترین مشاوره مالیاتی در کرج بپردازیم پس تا پایان مقاله با نیکان محاسب همراه باشید.

مالیات چیست؟

در هر کشور درآمد عمومی دولت از مالیات بدست می آید. درآمد عمومی می تواند شامل درآمد وزارتخانه ها، موسسات دولتی، سود سهام شرکتهای دولتی و غیردولتی، هزینه های حاصل از انحصارات و … باشد که بعنوان درآمد عمومی در نظر گرفته می شود. در واقع مالیات ابزاری اقتصادی در دست دولتهاست تا نابرابری درآمد در کشور کنترل شود. مالیات در کشور ما به سه دسته مالیات مستقیم ، مالیات غیرمستقیم و مالیات حقوق تقسیم میگردد.

به افرادی که موظف به پرداخت مالیات هستند مودیان مالیاتی اطلاق می شود. همه ساله مودیان مالیاتی موظفند طی اظهارنامه های مالیاتی نسبت به اعلام وضعیت درآمد و دارایی خود به سازمان امور مالیاتی کشور اقدام نمایند تا مطابق با قوانین نسبت به تعیین میزان مالیات برای آنها اقدام گردد.

بهترین مشاوره مالیاتی در کرج

مشاور مالیاتی کیست؟

فردی که در زمینه مالیات و حسابداری دارای تخصص، دانش، تجربه و مهارت است را مشاور مالیاتی گویند. این فرد به قوانین مالیاتی اشراف کامل دارد و اقدام به ارائه خدمات مشاوره مالیاتی به افراد و شرکتها می نماید. وظیفه اصلی یک مشاور مالیاتی اداره امور منابع و مصارف شرکت است.

مشاور مالیاتی با بررسی نمودن هزینه های شرکت و مصارف مالی بهترین استراتژی را در این زمینه به مدیران ارائه می نماید. به مشاور مالیاتی ، وکیل مالیاتی هم اطلاق می شود و می تواند یک فرد یا یک گروه مشاوران باشد. چنانچه به دنبال دریافت بهترین مشاوره مالیاتی در کرج هستید با نیکان محاسب تماس بگیرید.

انواع خدمات مشاوره مالیاتی در کرج

بطور کلی شرکتهای خدمات مشاوره مالیاتی در کرج با 3 روش اقدام به این کار می کنند که عبارتند از:

مشاوره موردی

وقتی شرکتها یا افراد از این نوع مشاوره استفاده می کنند که بصورت خاص و موردی نیاز به مشاوره مالیاتی داشته باشند. کارهایی مثل تنظیم یا اصلاح صورتهای مالی، تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و … که می توان به صورت تلفنی نیز اقدام به دریافت مشاوره نمود.

مشاوره مقطعی

در این نوع مشاوره ، مشاور در یک بازه زمانی از پیش تعیین شده و معین به مودی مالیاتی خدمات مشاوره مالیاتی ارائه می دهد.

بهترین مشاوره مالیاتی در کرج

مشاوره همراه

این نوع مشاوره برای شرکتها و کسب و کارهای بزرگ مناسب است. مشاور مالیاتی با مطالعه پرونده های مالیاتی و مالی شرکت بصورت حضوری یا تلفنی به مدیران مشاوره های لازم را می دهد. در مشاوره همراه ، مدیران شرکت یا مسئولین بخش مربوطه با مشاور قرارداد تنظیم نموده و در هر ساعتی می توانند از مشاوره مالیاتی او استفاده نمایند. شما برای دریافت بهترین مشاوره مالیاتی در کرج و یا سایر شهرها می توانید از مشاوران نیکان محاسب کمک بگیرید.

مسئولیت های مشاور مالیاتی

  • تنظیم و ارائه اظهارنامه های مالیاتی
  • تنظیم نمودن لوایح مالیاتی گوناگون
  • انجام محاسبات پیچیده و تخصصی
  • کمک به مشتری جهت درک بهتر از نیازهای مالی
  • ساماندهی فعالیتها و نیازهای مشتری جهت کمتر کردن بدهی های مالیاتی
  • بررسی و تجزیه و تحلیل قوانین مالیاتی طبق روندی منظم
  • تحقیق در مورد آخرین مقررات و قوانین مالیاتی و اطلاع از آخرین تغییرات
  • برگزاری جلسه و ملاقات با مشتریها جهت اطلاع رسانی در مورد تغییرات صورت گرفته در قوانین مالیاتی
  • و …

چرا از مشاوره مالیاتی در کرج استفاده کنیم؟

مسلما دریافت خدمات مشاوره مالیاتی می تواند موجب ترقی و پیشرفت شرکت و کسب و کار شما شود. بدلیل قوانین جدید مالیاتی ، عدم استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی و یا عدم آگاهی از قوانین و مقررات مالیاتی می تواند تبعات سنگینی برای شغل و کسب و کار شما در طولانی مدت داشته باشد. اگر مشاوری در این خصوص در کنار خود ندارید بهتر است سریعا اقدام به دریافت مشاوره مالیاتی از موسسه ای معتبر همچون نیکان محاسب نمایید.

از طرفی می توانید با خرید و نصب نرم افزار حسابداری دشت نسبت به انجام امور حسابداری و مالیاتی خود بدون نیاز به حسابدار و مشاور اقدام نمایید. پشتیبانی نرم افزار توسط نیکان محاسب انجام می شود و شما می توانید در صورت اشکال در نصب و استفاده از نرم افزار با کارشناسان نیکان محاسب در تماس باشید.

بهترین مشاوره مالیاتی در کرج

کلام آخر

در این مقاله با موضوع بهترین مشاوره مالیاتی در کرج با مقوله مشاوره مالیاتی، مشاور مالیاتی و وظایف او، انواع خدمات مشاوره مالیاتی و … آشنا شدیم. چنانچه قصد دریافت بهترین مشاوره مالیاتی در کرج را دارید پیشنهاد ما به شما موسسه نیکان محاسب است. از سوی دیگر استفاده از نرم افزارهایی نظیر دشت، سپیدار و … می تواند به شما در امور حسابداری ، امور مالیاتی و … کمک شایانی نماید. برای خرید نرم افزار حسابداری دشت می توانید با موسسه نیکان محاسب تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره و اطلاعات کافی نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *